mandag den 5. oktober 2015

Came out of nowhere

Lektier < Bloggen 

Exactly, puds brillerne for det kan være du læste forkert. Det kan godt være jeg er asiat, men jeg prioritere bloggen fremfor lektier. Like who the fuck vil lave lektier. Synes meget godt mine bøger og taske ligger så godt på gulvet, helt fredfyldt og idyllisk. Kan du forestille dig det? Exactly dig selv ligge i sengen om morgen og ikke magter at stå op. Yderst dejligt. Tjek det lige, ved godt det er rodet, men det er meningen, det giver billedet et mere tough look:

DET MIN FUSSDAG. EXACTEMENT! PÅ PAPIRET 19 ÅR MEN MENTALT 10! Så i anledning af min fussdag, har jeg kigget i mine arkiver og fundet nogle meget interessante billeder og videoer. Saftige og sprødige billeder og videoer. Jeg advarer jer med sarte sjæle. Husk at spørg jeres forældre om lov, for det er ikke et civiliseret sprog der bliver brugt i disse videoer. 


Meine fætre, brødre og far, som står med en gigantisk slange. BACK IN 07. Tjek mig lige, kæft jeg er grim (ikke noget nyt), yiiiirs, ham i den lyseblå puma, AHAHAHA. Det kan godt være jeg har små øjne nu, men fuck hvordan er det muligt at have SÅ små øjne. Ligner jo nærmest en fugle unge som lige er kommet ud af skallen. Gosh






Den her magnificente dejlige video er tilbage i 2012, sommer 2012. Kæft jeg er helt mundlim over situationen, jeg er så genial og dum på samme tid, hvis man kan være det. Hvordan bliver man som mig? Du kan ikke, jeg er 2xD og unik <3333

Gamer life. OKI. Vi prøvede at filme vores reaktioner og det her fandt jeg nok mest dejligst heh
(Broder Michael, Minh og Dat)



NU KOMMER DER NOGLE DEJLIGE VIDEOER, SÅDAN LIDT RANDOM. Magter ikke at skrive mere, jeg er træt. Joke. Det her "store" Walid der blev pløkket af mig med en softgun, det gjorde vidst lidt nuller naller ;)



Her er to videoer af min modne polak og ikke mindst modne jeg. 
HUSK AT SKRUE OP FOR DEN LYD <3333 
Kommer alt for mange mærkelige videoer, kan slet ikke mere
Tror jeg er nød til at tælle til 10, eh eh eh, 1, 2, 3 ehehe 






Det var det indlæg for i dag, mange tak fans. Det har satme været et godt indlæg, med massere af spas :DDDD

I dag er det shoutout til det Ukendte hold, HAHAHAHH, iskold

Ingen kommentarer:

Send en kommentar