mandag den 12. august 2013

Skole, hey yay

Starte i skole igen, efter en awesome chillern ferie, lolol. WELCOME TO GYYYYM LIIIIIFE DAAAAN! Tak Dan!
Men det er pisse nedern at man er kommet væk fra nogle fantastiske tard venner ;(;((
Har desværre ikke taget nogle pics Simon "Whiteboy", undskyld! Ved godt det er for fattigt... Det har været en ok lækker dag, masser af nye hoveder og måske nye venner :ppPPPppPPpp. Den klasse jeg er kommet i er da kool nok, (Med K, fordi C er for mainstream) indtil videre ;)))) Er kommet i klasse med mine 2 indvandre <333 Fucking gur! Imorgen, skal vi lave alt muligt, og have klassefoto, tror jeg! Det skal nok gå, tror jeg! Nu gider jeg ikke mere, smutter, hej. Godnat. Sov godt.




Haters gonna hate



Kommer til at savne ikke at se Emma Dilemma i hverdagen :(
Omg *Tuder* irl. (In Real life, for dem der ikke ved det, hihiihihih) 






.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar